nilssonjennipher

* want you to see everything, want you to see all of the lights

Publicerad 2011-03-07 11:13:02 i VARDAG,

igår upplevde jag den värsta baksmällan på väldigt många år & dar!!! vaknade nån gång mellan 10-11, och förutom några toalettbesök låg jag i sängen fram till klockan 5. först då kunde jag börja röra mig!! helt sjukt alltså, brukar verkligen aldrig må såhär. tycker synd om alla er som blir såhär dålig varje gång! fast kvällen före dagen efter var iallafall jättekul! var ju som sagt hos rebecca på hennes inflyttningsfest. här har ni lite bilder därifrån!




  
 




igårkväll åkte jag tillbaka till ribbz & hade tjejmyskväll med henne sandra & elina. åt jordgubbspaj, fruktsallad & glass & såg solsidan och sen såg vi burlesque! faktiskt riktigt bra film. kom fram till att jag inte skulle ha nåt emot att ha christina agiuleras utseende... snacka om snygg tjej

idag e jag ledig och på min lediga dag ska jag sysselsätta mig med att.... PLUGGA!! kul va??? nej men måste man så måste man. tråkigt nog. har kanske glömt att skriva att jag inte alls fått min 4a veckors praktik i luleå..... hade alltså fattat den första listan fel. jag har fått plats på vårdcentralen i piteå. vilket ändå känns helt okej. dyrt att pendla men får åka buss också så ska det nog gå bra. tycker så himla synd om ribban som IGEN måste åka till gällivare... livet suger

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela