nilssonjennipher

* what can I say to convince you to change your mind?

Publicerad 2011-03-11 15:47:38 i VARDAG,

hej. idag är det fredag. det har jag firat tillsammas med rebecca och elina, vi har lagat plättar & sen pluggat läkemedelsräkning! gött med plättar, var jättelänge sen jag åt det sist. typ några år sen. vi gjorde världens fetaste smet, trodde att man åt typ 5-7 plättar per person. fast sen när man började äta insåg man att man blev alldeles lagom mätt av 2-3 stycken. då vet ni det. tänkte så ni vet till när ni ska steka plättar. så ni inte gör för mycket smet. intressant va??

hade faktiskt inte så mycket spännande att dela med mig av. det mest spännande som har hänt idag är nog när ribban hittade ett morrhår på köksbordet...... TYP. har inte varit en allt för händelserik dag. men ändå skön. ska chilla hela kvällen, äta fläskfile & gratäng, hoppas att jag lyckas denna gång. orkar inte äta äcklig mat idag igen. blir så arg och besviken på mig själv när maten blir äcklig.

 har märkt att min blogg blir mer och mer oseriös. och att jag skriver mer & mer det första som ploppar upp i skallen på mig. orkar inte sitta och formulera fina meningar med fina ord hela tiden. men verkar som att alla tycker det är roligare att läsa min blogg nu? eller ja antalet läsare har iallafall ökat sen jag slutade bry mig så satans mycket.

här kan ni få en rätt chill låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela