nilssonjennipher

* you need a friend, I'll be around

Publicerad 2011-03-04 12:04:48 i VARDAG,

hej hallå. jag har precis kommit in efter en halvtimmes joggingtur ute i det "fina" vädret. såg ut genom fönstret och såg på termometern, trodde att det skulle vara svinskönt ute. men fyfasen hur fel jag hade!! storm från helvetet och halkigt så jag har till och med hunnit RAMLA två gånger. är väldigt irriterad och arg just nu. skämdes som ett as när jag låg och krälade på marken efter mina vurpor. som tur var hade jag ingen bakom mig. tro mig, jag kollade. men jag lyckades iallafall springa i en halvtimme, vilket jag ju måste vara nöjd över. eller hur? är ändå lite sugen att fara in till stan och gymma också. men det gör jag senare isånnafall. nu ska jag ta tag i lite pluggande..... kul liv man har alltså. eller så näää.... hejdå iallafall pöss å kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela