nilssonjennipher

* be, be your best

Publicerad 2011-05-04 16:09:21 i VARDAG,

tjenixen plixen!! eller hur nu peter i bb brukar säga. nånting sånt är det iallafall har jag för mig men skit samma. har precis kommit hem från mina kära elina, har varit där och chillat. blev bjuden på sjukt god hemmagjord potatissallad! mums fillibaba. och snart ska jag börja med egen middag som blir palt för halva hushållet (jag spyr) men för min del blir det.... blodpudding! underbart. svinlänge sen jag åt det så det kommer nog smaka braaa.



men annars då?? vet inte riktigt vad jag ska skriva. hade nog egentligen inget megaviktigt på hjärtat men kan väl iallafall skriva att jag längtar tills på lördag!! då vet ni det hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela