nilssonjennipher

* but I don't want nothing at all if I ain't got you baby

Publicerad 2011-05-14 12:19:04 i VARDAG,

tjenixen trixen!! nu har jag äntligen hört exakt vad det är peter i bb alltid säger. så då vet ni det liksom. igår var det jättetrevligt! sjukt god mat. drack några vinglas, spelade kubb och sen satt vi och pratade och hade det mojsigt. insåg ännu en gång att jag suger på kubb. blev till och med vald sist till laget hahaha då förstår ni vilken sopa jag e!! men det är ju faktiskt kul även fast jag e så totalt värdelös.

nu ska vi åka in till stan en sväng. ante ska till frissan och jag ska och spendera pengar på det roligaste som finns, alltså smink........ fyfan vad det är surt att lägga flera hundra på det alltså!! hatar att köpa smink. men sånt måste man ju ha liksom. och sen ska vi till skogsvallen och heja fram malin och resten av gänget till seger!! och sen ikväll blir det god mat och bara mys. ska bli skönt att vara nykter. det behövs haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela