nilssonjennipher

* cause I can't get enough

Publicerad 2011-05-06 09:43:02 i VARDAG,

igår fick vi lära oss att ge intramuskulära injektioner! väldigt spännande. haha fast tyckte det gjorde fett ont att få en injektion själv!! kändes ju typ som att muskeln skulle explodera i arslet haha. men det gick bra trots allt. fick också ge subcutana, vilket inte alls var lika farligt. kändes knappt. ska ge sånna här injektioner när jag är ute på praktik, som ju börjar redan på måndag. pirrigt som bara den men det ska bli sjukt kul



sen på kvällen igår for jag å andreas till elina och virre och såg film och chillaxade. såg "no strings attached", väldigt mysig film måste jag säga! sen avslutade vi kvällen på max & det blev chili cheese för min del, fett gott!

nu ska jag alldeles strax käka frukost och börja sminka mig och klä mig. ska in till stan med elina och försöka hitta nåt att ha på mig till imorgon kanske. cya later! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela