nilssonjennipher

* DJs got me falling in love again

Publicerad 2011-05-24 21:53:45 i VARDAG,

hej på er alla sötisar. har varit och solat idag, vilket verkligen behövdes! insåg dock direkt jag la mig att fläkten inte funkade... haha hatar när det händer!! när jag sen var färdig riktigt rann det svett från mig. fresh tjej jag vet. men sånt e livet. kände att det liksom var dags att börja bättra på min icke befintliga bränna såhär 11 dagar innan resa!! om det nu blir nån resa vill säga..... satans askmoln. men får hoppas att det inte drabbar oss



annars så hade jag inte så överdrivet mycket på hjärtat. ska snart hoppa i sängs så jag e pigg och alert till imorgon för då får jag finbesök av elina. vi ska ha romantisk plättdejt för två! (ps. ja jag är ledig från prallen!! skönt med sovmorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela