nilssonjennipher

* får ingen luft, blir knuffad runt

Publicerad 2011-05-13 09:40:58 i VARDAG,

har varit så sjukt trött hela veckan, dels för att jag har fått stiga upp så tidigt varje morgon och sen också för att jag blir sjukt trött av mina allergimediciner. så har verkligen sett fram emot den här morgonen för idag kunde jag sova hur länge jag ville. men när fan tror ni jag vaknar?!?!?! halv 9. ville dö när jag såg på klockan. och sen kunde jag såklart inte somna om. så nog är jag lik förbannat lika trött idag också. sånt suger verkligen.

i alla fall så känns det sjukt att det redan gått en vecka av min pralle. vill inte fara därifrån!! men har ju hela sommaren att se fram emot om inte annat. var hela förmiddagen på lab igår och tog venprover, var nervös men he gick alldeles utomordentligt bra!!

idag ska jag och mallo fara till elina och käka våfflor och plugga. har nämligen 3 omtentor på onsdag..... och jag har inte ens börjat ännu. ska ta och fixa lite frulle nu och sen är det bara sätta igång. då vet ni vad jag ska syssla med idag liksom. och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer? men blir nog mest troligt att hitta på nåt skoj med två av mina favoriter. så he blir nog bra ska ni se



PS hur underbart är det inte att san jose vann sista avgörande inatt?!?!?!

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-05-13 16:21:38

Är he pitmålska pjöskan pratar

Postat av: jenpoo

Publicerad 2011-05-13 16:59:50

hahaha jaaa men eller huuur!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela