nilssonjennipher

* för nu kommer allt tillbaks

Publicerad 2011-05-10 18:24:58 i VARDAG,

hej på er! ville bara skriva lite som jag har konstaterat under dagen: pite e ett jättemysigt ställe med astrevligt folk, jag älskar min praktikplats och jag har världens bästa handledare, jag har valt helt och hållet rätt yrke, känns så sjukt skönt att åka hem från jobbet och ha ett leende på läpparna! längtar redan till imorgon då jag får fara dit igen. helt seriöst! ni fattar inte. men iallafall så har jag idag fått ta två venprover på riktiga patienter. var så nervös att jag typ skakade haha. men ja det gick väl bra antar jag för att ha fått träna så lite! och sen har jag fått ge en intramuskulär injektion också, å det gick också bra. så nu e jag igång hihii

annars så håller det underbara vädret i sig, ska snart byta om och dra med mig anto på en promenad. känner mig så sjukt glad för tillfället! pöss på er

här kommer en skön låt jag hörde i bilen påväg hem
Stella Mwangi – Haba Haba

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela