nilssonjennipher

* I just wanna be myself and I want you to know

Publicerad 2011-05-23 19:35:27 i VARDAG,

idag har allt verkligen känts som en dröm. haha har flera gånger undrat om det e så att jorden faktiskt gick under i lördags och att ingenting som händer är på riktigt? fattar ni hur jag menar? lite så har det iallafall känts som. har haft en superbra dag på praktiken, älskar det stället! fast det har jag redan sagt så det vet ni redan. sen fick jag också veta att jag klarade alla 3 delar av psykologitentan, kan säga er att det var en stor fet sten som föll från mig. så sjukt skönt!!!



och slutligen så fick jag brev idag att mitt försäkringsärende är avslutat. behöver inte gå in på mer detaljer men det känns också väldigt, väldigt skönt ska ni veta! ibland e livet allt bra härligt!

denna dag var självklart tvungen att firas så ikväll blev det sushi till middag! tror dessutom jag ska fira dagen lite mer och kanske dricka ett glas rosé. känns nästan som att jag är värd det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela