nilssonjennipher

* I'm told what to do and I don't know why

Publicerad 2011-05-27 05:50:39 i VARDAG,



just nu är det väääldigt jobbigt att heta jennipher. stigit upp för typ 20 minuter sen, vet inte riktigt om jag fortfarande sover eller om jag är vaken? sjukt trött är jag iallafall. har hunnit sminka mig, ska snart försöka få upp ante och käka frukost och sen ska jag åka buss till piteå..... segt som sablar! ska iallafall passa på att försöka sova hela resan så går he nog snabbt. men jaa annars ville jag väl bara säga hejdooo för dirr efter jobbet/prallen tar vi vårat pick och pack och gasar ner till umeå! ni kan ju försöka gissa vad vi ska göra där, rätt svar får 1 miljon hahaha hejdoooo

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-05-31 10:55:13

Hej på dig min tjej. Jag kommer sakna dig när du far till utlandet :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela