nilssonjennipher

* it's probably cause you think you're cooler than me

Publicerad 2011-05-08 19:21:11 i VARDAG,

jomentjenare alla läsare! igår var en bra dag. eller iallafall ganska. förutom att jag hade ont i huvudet hela dagen, mensvärk från helvetet och att jag var en grinig PMS-unge så var den bra!! var hos två favvisar på inflyttningfest/20års firande. var alltså hemma hos elina och viktor som flyttat, och elina fyllde 20 i måndags och virre fyller snart. så dom slog liksom 3 flugor i samma smäll. smarta va

men det var riktigt trevligt! massa nytt folk och sånt e ju alltid lika roligt. förutom att jag alltså var ett litet hormonmonster hade jag roligt. ända tills vi skulle ta oss in....... vilket ju inte lyckades hahah så fult. kände mig som under 18 igen då man fick åka hem och sova direkt efter förfesten haha men ja skönt att sova tidigt om vi nu ska försöka hitta nåt positivt med det! och elina sa att det sög ute. vet dock inte om hon sa så för att minska min ångest lite men det kändes ju skönt att veta att man inte missade nåt viktigt liksom.

här kommer lite bilder

världens finaste tjej ♥




och idag har jag bjudit mamma pappa å morfar på middag. pottegratäng och fläskfilégryta. som ni säkert redan förstår så var det sjukt gott. åt så mycket så jag fick ont i magen hehee. nu väntar jag på att baby ska komma hem från kaaaalix så vi kan mysa ner oss i soffan och avsluta en bra helg till en film och såklart BB! håller tummarna att katta får stanna en vecka till. så skön tjej alltså

PS är sjukt nervös för morgondagen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela