nilssonjennipher

* they will be so surprised

Publicerad 2011-05-31 19:25:45 i VARDAG,

HEJ!! ber om ursäkt för att jag e så otroligt kass på att blogga nu för tiden. men har ju som ni vet haft annat för mig i helgen. var ju som sagt var ner till umejåå och hälsade på syrran + emil + gastus! blev som väntat två riktigt kul kvällar. ett kul citat kan jag väl bjuda på. har insett att jag inte är så smart som jag trott att jag är?

sitter i bilen och pratar om däggdjur (av nån anledning?!)
emelie: men jennipher du fattar väl att ankor kan flyga!! alla fåglar kan ju flyga
ante: jaa förutom strutsar och pingviner
jag: ja men jag tänkte att ankor kanske inte är fåglar, tänkte att dom kanske är däggdjur
emelie: men däggdjur lägger ju inte ägg?
så blir det tyst ett tag.....
jag: jaa men inte alla! tänk typ råttor? dom lägger ju ägg
emelie och ante: snälla säg att du skämtar nu.............

hahahaha råttägg!!

så ja, jag har iallafall insett att min iq kan ha sjunkit en liten aning. nämner inga namn men så kan det blir när man umgås med "klassens korkigaste".... hahaha

här är helgen i bilder:

    


och folk säger att vi e lika...?!?!


♥♥♥

annars så gör jag min allra sista praktikdag imorgon.. känns inte alls kul! vill inte fara därifrån. tiden har gått alldeles för fort. men har ju iallafall mallorca att se fram emot på lördag!! chill.

PS. elina du e för söt. kommer sakna dig också!! ♥

Kommentarer

Postat av: Jw

Publicerad 2011-06-19 01:05:17

Ursäkten är INTE godtagen! Fram med uppdatering och bilder från utlandet snarast!! ;-)

Postat av: jempo

Publicerad 2011-06-20 11:20:26

Hade mer än gärna gjort det men tyvärr har vårat internet lagt av! Så uppdatering kommer såfort vi får nytt modem ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela