nilssonjennipher

* tonight, let's enjoy life

Publicerad 2011-05-18 12:10:15 i VARDAG,

tjenis penis. är så sjukt less, har varit och skrivit omtenta idag.... är säker på att jag kommer faila på läkemedelsräkningen IGEN. alltså det är verkligen inte kul. jag har alltid haft ganska lätt för mig i matten... men detta är utom mitt förstånd. vet inte hur jag ska klara den nästa gång heller?!?! iallafall inte om det är en lika svår tenta som denna gång... observera att jag dock inte vet med 100% säkerhet att jag kuggat, vi har ju inte fått veta resultat ännu. men sånt brukar man ju känna på sig. har man chansat på dom flesta frågorna är det ju liksom inte så svårt att räkna ut att jag kuggar!!

livet suger
tack och adjöööö

PS saker som gör mig glad:

snaaaaaaaart......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela