nilssonjennipher

* you're gonna show the world what lifes about

Publicerad 2011-05-25 15:50:56 i VARDAG,

men halloj i lingonskogen. idag har jag alltså varit ledig, vilket har varit riktigt mysigt. hunnit med att käka plättar med grädde å sylt med haneli, sen också varit på stan med malino. köpte en bikini, en röd söt virkad sak. och så hittade jag två par skor också!! vilket verkligen behövdes. ett par gladiatorsandaler och ett par lite lägre med kilklack. fettfina. och ja juste så köpte jag en blus också... hehe skräll av mig. malin ba "jaa jennipher den där typen av tröjor e verkligen din stil" haha har typ bara sånna toppar nu för tiden. men tycker de e sååå fint

här e bilder på mina senaste inköp!
den översta bikinin köpte jag typ förra veckan. på bilden ser den dock röd ut men i verkligheten är den mera orange!

  
  

och jumpsuiten längst till vänster köpte jag också förra veckan. så sjukt cool & skön!!!

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-05-25 19:04:09

Den röda virkade var fett snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela