nilssonjennipher

* I got a hangover, I've been drinking too much for sure

Publicerad 2011-11-14 15:17:04 i VARDAG,



idag har jag tagit ett ganska så stort beslut! spännande va? har nämligen beslutat mig för att bli vegetarian. varför? finns väl rätt många olika anledningar till det men största anledningen för min del är att jag tycker kött är skitäckligt. varför äta nåt man inte tycker smakar gott liksom? har inte ätit rött kött på hur länge som helst och inte ätit korv sen jag gick i femman. har dock ätit kyckling och vissa fläskkött. men på grund av att jag bara ätit det så har jag liksom "förätit" mig på det också. så på senaste tiden (typ några månader) har jag inte tyckt att ens kyckling varit gott längre. så idag bestämde jag mig, har funderat på det rätt länge så någon jättegrej är det inte för mig. som det känns nu kommer jag inte sakna nåt kött överhuvudtaget, får se hur det känns efter några veckor. kommer dock fortsätta äta mejeriprodukter (skulle aldrig klara mig utan mjölk ♥) och fisk. för he tycker jag fortfarande är gott. så då vet ni det likzooom!

PS ikväll ska jag och andyboy på lägenhetsvisning, så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela