nilssonjennipher

* if you get hurt I'll take your pain

Publicerad 2011-11-22 15:35:18 i VARDAG,

* varit på skolan och haft PVK-lab hela dagen. sjukt kul! lite pirrigt var det allt att sätta en men he gick vägen, lyckades till å med komma rätt så fick blod på direkten. stolt tjej hihi

* ikwell ska vi på ännu en visning, även det känns rätt pirrigt. e typ THE DREAMLÄGGA. i allafall om man bara kollar på bilderna, så hoppas den är lika fin i verkligheten. känner bara mer och mer hur gärna jag vill flytta härifrån. så känns gött att veta att det förhoppningsvis inte tar många månader tills vi hittar nån fin!

* längtar till 18.45 ikväll för då ska jag och matthe på body step! premiär för mig, ska bli spännande!

* en sak jag dock inte längtar till e tandläkartiden jag har imorgon....... dör av tanken. så-jävla-rädd. hatar att gå dit. kanske därför jag väntat typ 3 år sen senast??? hoooooo. tur jag får med mig elina iallafall så nån kan  hålla mig i handen och påminna mig om att andas. kommer ej kunna sova inatt...... har redan panik liksom

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-12-03 19:31:56

huvva, ibland tycker jag itne alls om bilder på mig..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela