nilssonjennipher

* in this california king bed

Publicerad 2011-11-08 19:51:31 i VARDAG,

blogg+jag=inte sant. har som vanligt en massa saker att berätta om eftersom det går typ en vecka mellan varje uppdatering. så för att försöka få med allt gör jag en liten lista:

1. stockholm med tjejerna var helt sjukt bra! har skrattat varje vaken minut, utan att ens överdriva. har haft så himla kul, höjdpunkten var såklart RIHANNA! kan liksom inte fatta hur tur vi faktiskt hade. hon ställde in dagen före och dagen efter vi sett henne. hehe gött för oss, surt för alla andra. vet inte vad jag hade gjort om det blivit inställt? lagt mig ner på marken och gråtit typ. men tur för mig så slapp jag ju de hihi.

2. imorgon händer en mycket spännande grej för mig och anto (NEJ, fortfarande inte gravid) vågar ej säga för mycket nu i förhand så berättar när saker och ting är klara istället. så slipper he bli en massa onödiga missförstånd osv osv osv.

3. ja vad var det mer? känner mig så sjukt trött, har gjort det rätt länge så nästa vecka ska jag och träffa en läkare som får besikta mig och se om he är nåt fel.

4. ser halv åtta hos mig, som för övrigt är i luleå i veckan! haha sjukt coolt. undrar vad folk neråt verkligen tänker om oss? och framförallt, PRATAR JAG SÅDÄR? jisses.

dags att fortsätta se programmet. har tyvärr inte fotat nåt under resan, fattar inte skiten? jag som alltid brukar fota mest av alla. nåja, ni får en bild på mig från idag. pöss å haj (ska försöka bättra mig med uppdateringar. kanske bli lättare nu när jag fått en fin liten bebis = ny dator)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela