nilssonjennipher

* yellow diamonds in the light

Publicerad 2011-11-11 15:51:54 i VARDAG,



11-11-11
visade sig vara ett mycket speciellt datum!

* blev klar med första rapporten idag, skön...t
* jag har nyfärgat hår
* sushi till middag (behöver ej säga mer)
* bio ikväll, MYS
* ante är nyrakad = mjuk och fin att pussa på

och kanske framförallt.....

DUDUTUTRUUUUUU

hemlizen som jag skrivit littte om handlar om................ att jag och andy varit på bankmöte och fixat ett lånelöfte!!!! helt otroligt och helt underbart! är lycklig i hela själen! pengarna ska alltså gå till att köpa oss en alldeles egen, fin lägga inne i stan. less på tuna. less på att det är långt överallt. less att behöva köra bil överallt. less att behöva ta taxi från krogen. less allt som har med tuna att göra liksom.

fick samtalet imorse och har nog knappast blivit så glad för ett telefonsamtal 9.00 på en fredagmorgon tidigare. så idag känner jag mig löjligt glad, vilket jag nog har all rätt att vara hihiii

puss å go på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela