nilssonjennipher

* dirty, little freaks

Publicerad 2011-10-06 16:45:44 i VARDAG,

sushin var precis så god som jag förväntat mig, kanske till å med snäppet godare. tycker synd om alla er som inte smakat sushi, ni har verkligen gått miste om det godaste som finns här i livet! ett litet tips bara

fick gjort rätt mycket plugg också, blev dock inte helt klar men he ska vi fixa imorgon. känns gött att få gjort bort den. enda nackdelen är att man direkt måste börja plugga som en röv till den andra kursens tentor....... men thats life

ligger nu rätt bekvämt i soffan medans andreas fixar middag, gött! sen bär det av till stallet och min älskade gastus. så då vet ni vem jag kommer spendera min kväll med, nämligen denna snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela