nilssonjennipher

* för bredvid ditt namn står ett namn till

Publicerad 2011-10-16 20:06:12 i VARDAG,

hade en riktigt kul kväll igår, mattan bjöd på inflyttningsfest! riktigt rolig förfest och en minst lika roligt utgång på det. väldigt lyckat med andra ord. idag vaknade jag med en huvudvärk från HELVETET, ordagrannt. trodde seriöst att mitt huvud skulle explodera i tusen bitar. tog mig upp med nöd å näppe och fick i mig några panodil. lyckades somna om också, så när jag vaknade andra gången kändes he lite bättre. skyller allt på den sista shoten, att man aldrig lär sig?! ja ojoj..


Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-10-20 16:39:36

vem är jag nu? "jag är så nykter, dom som går förbi ser jag helt tydligt" ja men ta en shot då? "okej :)"

Kanske itne var så nykter trots allt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela