nilssonjennipher

* I'd rather be with you

Publicerad 2011-10-27 12:00:01 i VARDAG,

eftersom jag inte skrivit på en vecka vet jag inte riktigt vars tusan man börjar. har iallafall avklarat alla seminarier, två deltentor & onlinetentan. ytterligare tre tentor plus lite finputs av rapporten kvarstår. ska bli så ofantligt skönt att få allt överstökat, trots att jag förmodligen kommer få förbereda mig på nån omtenta. men he blir ett senare besvär liksom

bara lite konstateranden jag gjort under senaste tiden:

* mindre än 1 vecka kvar till rihanna, SJUKT!!
* cougar town är världens roligaste serie, dör åt varje avsnitt
* grey's är världens finaste serie, gråter minst en gång varje avsnitt
* lite drygt 1 månad tills jag blir 20, wihoo
* ante är världens finaste människa, alla kategorier


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela