nilssonjennipher

* jag vet hur du ser ut i inga kläder

Publicerad 2011-10-11 09:57:16 i VARDAG,

igår gjorde jag nåt som borde ha gjorts för väldigt länge sen, nämligen storstädat läggan. fattar inte hur två personer kan stöka ner så mycket?! förmodligen är det mina små hjärtan som är boven i dramat. kände mig lite avis på alla er som inte har två långhåriga, vita katter som släpper tonvis med hår varje minut. lite jobbigt är det allt, hur mycket jag än tycker om dom. önskar att dom inte hade så mycket päls ibland

umeåbesöket var väldigt lyckat! rolig utgång på två pers, vissa klarade inte riktigt av att ta sig ut, knappt att ta sig hem höhö. nej men he var väldigt kul. har tyvärr inte knäppt några bilder alls, fattar inte skiten? glömmer liksom bort att jag har en kamera så fort jag får lite alkohol i kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela