nilssonjennipher

* until you kisses my lips and saved med

Publicerad 2011-10-06 11:32:20 i VARDAG,

halloooj! sen jag skaffade min iphone har jag knappt haft på min dator, allt finns ju liksom i telefonen! är dock lite jobbigt att blogga härifrån, så därför har min uppdatering mer eller mindre sugit. men nu vet ni ju varför iallafall!

har försökt få till en bra bild på mitt nya hår men jag ser ut som ett arsle på varje bild, och färgen får inte riktigt rättvisa heller. så he får helt enkelt vänta. nu ska jag in till stan och äta sushi, ska bli helt underbart gott! är jättelänge sen jag åt he, har nästan glömt bort hur det smakar. hemskt, men sant. sen ska jag till mallan och försöka skriva färdigt rapporten. då vet ni det liksom, tänkte mest skriva för att ni inte skulle tro att jag dött eller nåt. pöss å haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela