nilssonjennipher

* where did I go wrong

Publicerad 2011-10-03 12:01:12 i VARDAG,

har haft en riktigt bra helg, som vanligt! i fredags blev vi bjudna på middag hos Johanna & Danne, sjukt gott! efter det var det dags för mig att sätta mig i frisörstolen, först klippte vi det och sen började förvandlingen. avfärgning och sen satte vi i en rödbrun toning. blev riktigt bra, känslan av att äntligen slippa allt det svarta går knappt att förklara haha. är iallafall riktigt nöjd, tusen tack till Johanna för hjälpen!

på lördag åkte jag till Kalix, träffade Heidi, Amanda och Fanny. åt middag och sen började vi förfesta, dock inte Heidi som duktigt nog var nykter och agerade chaufför. for till Luleå och gick ut, riktigt bra utgång! träffade massa kul folk. så väldigt lyckat med andra ord.

idag är det måndag, vilket för min del innebär början av två lediga veckor! eller ja lediga och lediga, måste ju ändå plugga arslet av mig hemma. underbart att inte ha någon tid att passa om dagarna iallafall och slippa höra väckarklockan........ nä, nu ska jag sluta här och ta tag i mag-tarmsjukdomar. pöss å hajjjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela