nilssonjennipher

* don't be scared girl, call on me

Publicerad 2011-09-15 14:12:10 i HOCKEY,

nu kan jag meddela alla er icke-hockeyintresserade att min blogg förmodligen kommer att förvandlas (som den alltid har en tendens att göra under vintern) för ikväll drar ÄNTLIGEN elitserien igång på riktigt! har längtat enda sen det hela slutade. ikväll blir det en speciell match, djurgården möter HV nere i kinnarps arena. alla, och då menar jag alla, även järnkaminerna, ska ha ett tifo för att hedra stefan liv. hade mer än gärna varit på plats själv men what to do. kommer inte ens få se matchen, vilket såklart suger.

djurgården åker till jönköping med ett rätt tungt facit. djurgården har nämligen förlorat de 8 senaste bortamötena mot HV. tungt, men ikväll känner jag på mig att segern äntligen kommer! håller iallfall alla mina tummar & tår att det går vägen för mina älskade.



en annan sak som är underbart är att min elkling mackan har fått äran att vara kapten! kan ju inte sluta med annat än SUCCÉ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela