nilssonjennipher

* I ain't even gonna fight it

Publicerad 2011-09-29 14:45:41 i VARDAG,

måste säga att jag än så länge älskar min nya bebbe, är livrädd varje gång jag håller i den att jag ska tappa den haha. brukar inte vara speciellt rädd om mina mobiler men känns som att denna är lite speciell. ska bli intressant hur länge jag kan klara utan att tappa den i backen. brukar oftast inträffa på första dagen men he har jag ju iallafall avklarat! duktig chejj

har varit på skolan från klockan 8 imorse, haft föreläsningar om olika hjärtfel. är helt slut i skallen och borde egentligen fortsätta plugga här hemma. men he går inte, hjärnan känns som potatismos typ. så he får vänta tills imorgon. ska snart förflytta mig till soffan och se lite vänner i väntan på..... TOP MODEL såklart! kanske passar på att ta en PN också, känner mig helt slut. har tränat rätt mycket i veckan så he kanske är därför? tar nog en vilodag idag så kroppen hinner återhämta sig lite. intressant fakta eller huuuur? nej nu ska jag sluta, tack och hej leverpastejj



en väldigt töt och skelögd charlie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela