nilssonjennipher

* I know you, got a clue what you're doing

Publicerad 2011-09-20 16:38:50 i VARDAG,



tjenis penis. idag har jag haft en konstig dag. har inte känts som att jag är jag? svinkonstig känsla. som att min hjärna befunnit sig på ett annat ställe än min kropp. väldigt svårt att förklara. har iallafall varit på skolan ända sen klockan 10 tills nyss, är trött, hungrig och less. längtar tills andreas är hemma så vi kan käka middag!!!

ikväll ska jag såklart se stockholmsderbyt, sjukt nervöst redan nu. att förlora mot ett sånt äckligt lag som AIK är nåt man verkligen inte vill. så ikväll hoppas jag att djurgården spelar betydligt mycket bättre än i lördags. vill inte ens nämna nåt om den matchen för det var så slafsigt spel. nästintill pinsamt att se! så ikväll hoppas jag att få se ett mycket piggare och mer alert djurgården! full fart framåååååt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela