nilssonjennipher

* I'v got the super bass

Publicerad 2011-09-17 14:41:52 i VARDAG,

hej på dej bloggen. igår var vi bjudna på 5-års firande hos elina & viktor. himla trevligt! var ut en sväng på allstar också, inte så värst kul kanske men så är det väl på fredagar liksom.




ikväll får jag besök av fanny & cattis, ska bli väldigt kul! svinlänge sen vi umgicks eller festade tillsammans så det kan väl inte sluta annat än kul.

nu sitter jag här och är sJUKT sugen på sushi!! ni anar inte. nästan så jag måste åka in till stan och hämta hem en portion. skulle inte vara fel nånstans känner jag. sen klockan 4 är det matchdags, hemmapremiär för djurgården. modo står för motståndet och självklart tror och hoppas jag på ytterligare en seger! då vet niiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela