nilssonjennipher

* men ser det ut som att jag sörjer dig?

Publicerad 2011-09-26 17:33:25 i VARDAG,

har funderat rätt länge kring det här med tatuering. varit sugen ett tag, men inte känt mig säker på vad jag ville göra. har alltid varit säker på att jag ville tatuera in en fin text, men inte hittat nån som verkligen betyder nåt (töntigt det låter, jag vet) nu känns det iallafall som att jag faktiskt hittat en text jag vill tatuera! så här mina vänner (+mamma) har ni ett litet tips på vad jag önskar mig i present/julklapp heheheh.......


Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-09-29 11:33:56

jag har redan gjort 2 stycken inom ett halvår, och jag vill redan ha en till och jag har hur många ideer som helst, det är farligt och börja ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela