nilssonjennipher

* jag blev ett måndagsbarn

Publicerad 2011-09-06 11:59:25 i VARDAG,



kan meddela er att indoor walking var riktigt kul, men OJ så jobbigt. och så sjukt varmt i rummet, svetten ordagrant rann! helt sick. var så slut efteråt att jag till å med fick spy! ni anar inte hur otränad jag är. hemskt men sant. ska bara käka lite lunch nu och sen ska jag iväg och försöka bli lite mer pumpad!

sen ikväll väntar jobb. helt galet hur mycket vikarer som behövs alltså. hade jag velat hade jag nog fått hoppa in varje dag. men he är ju bra för mig liksom! så ikväll hittar ni mig virrandes runt på malmudden. ska alltså få testa på hemtjänst på ett annat ställe än östermalm. kuuuul!

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-09-06 19:00:15

Fiiin tjej där! Så typiskt att vi inte har kort på samma gym :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela