nilssonjennipher

* varför vill du riva ner mitt stängsel?

Publicerad 2011-09-21 12:47:00 i VARDAG,

varit och tränat rygg/mage/biceps idag med bibbo. sjukt otaggad på att träna, hade så sjukt mycket mensvärk så trodde seriöst jag skulle dö. hade så ont att det svartnade för ögonen. normalt? njee. ska iallafall till barnmorskan idag för att få nytt p-pillerrecept. kanske borde fråga henne om hon inte kan skriva ut några donabrakatabletter som hjälper mot värken. kan käka typ 8 panodil utan effekt. har nog överanvänt dom tror jag?

ska hoppa i duschen nu och sen sätta igång att plugga lite.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-22 00:46:47

Men prova Ipren då istället, kanske passar bättre mot

Din verk :) sen tycker jag du ska sluta med p-piller!!! Blodproppar!!!!! Nuva-ring is the shit ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-22 00:48:05

Men prova Ipren då istället, kanske passar bättre mot

Din verk :) sen tycker jag du ska sluta med p-piller!!! Blodproppar!!!!! Nuva-ring is the shit ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela