nilssonjennipher

* varför vill du stå med mig i regnet?

Publicerad 2011-09-15 15:29:39 i VARDAG,

hade helt och hållet glömt bort att man faktiskt kan beställa hem matcherna! hur dum?! så självklart kommer jag se djurgårdens match ikväll. vilket snille.. känns som att jag faktiskt borde minnas det eftersom det förmodligen var vad jag spenderade mest pengar på under våren.



annars då? varit på spinning/core idag, träffade emmeli så slapp träna själv, gött. hatar min axel som gör så att jag inte kan vara med på alla övningar under coren. hatar, hatar, hatar. men vad ska man göra liksom? har också hunnit avnjuta sushi, alltid lika gott!

nu ska jag lämna datorn och flytta mig till soffan, dags för top model! pöss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-15 16:31:39

Skaffa dreambox så slipper du köpa matcherna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela