nilssonjennipher

* you gotta love beeing you

Publicerad 2011-09-01 13:41:51 i VARDAG,

har sovit sjukt oroligt inatt, drömt massa mardrömar om att bli biten av ormar bland annat. vaknade vid halv 10 av att jag dog av ormgiftet? har hört att det är väldigt ovanligt att man känner att man dör i sina drömmar, men det gör jag varje gång? sjukt läskigt. andra vaknar ju liksom just innan dom håller på att dö. jag har nog en rätt konstig hjärna.

har iallfall varit på spinning/core idag. SJUKT skönt! insåg hur mycket jag älskar spinning, och hur mycket jag saknat det. var och tränade igår också, träningsvärk som tusan idag. armarna skakar bara jag lyfter dom hahah. redan i första maglåten på coren så började magen skaka. sååå vältränad! men he ska bli ändring!



käkat en underbart god hemmalagad kycklingburgare, ska hoppa i duschen nu och sen åka in mot stan. måste fördriva lite tid eftersom att ante ska jobba övertid och är inte hemma förrän typ 8 ikväll. vilket perfekt läge för mig att tjuvträna lite på nhl.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela