nilssonjennipher

* but I still wake up

Publicerad 2012-04-25 10:17:28 i VARDAG,

long time no see. mitt vad det är får jag sug att skriva lite, dock inte så värst ofta nu för tiden.

idag har jag min sista praktikdag på rättspsyk. känns skittråkigt, hade gärna stannat kvar där längre. jobbigt att man ska sluta precis när man börjar känna patienterna. borde vara typ 8 veckor istället för bara 4. dock börjar jag ny praktik redan på måndag, så he blir nog kul. på äldreboende i norrfjärden. segt att fortsätta pendla men he går rätt bra ändå.

har kommit igång rätt bra med träningen nu igen. har liksom perioder då jag är sugen att träna, och då gäller det att passa på. testade easyline igår, jobbigt men jävligt bra träning. sen att det var bästa malle som var instruktör gjorde ju inte saken sämre hihi. har skön träningsvärk i mina vader och rygg idag, mindre kul.

sen så ska jag snart boka tid för en ny tatuering. spännandeeeee

Kommentarer

Postat av: ribbz

Publicerad 2012-04-27 10:39:53

du är så fiiin

ja, håller med, för kort praktik!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela