nilssonjennipher

* drops of jupiter in her hair

Publicerad 2012-02-16 15:42:43 i VARDAG,

varit på ett riktigt skönt spinning/core pass vid lunch idag. gick rätt bra faktiskt, iallafall med tanke på att jag bara åt en apelsin innan. haha så dåligt, kom på när jag satt på cykeln att jag inte ätit nåt annat. aja det gick ju vägen och fick äta ordentligt efteråt istället.



ikväll kommer mamsen och papsen på besök, mys! hade tänkt hinna baka nåt men hade inga ägg hemma och vill inte gå ut i detta väder. var ju fint imorse, men nu är det ju värsta snöstormen?! längtar efter sommaren helt sjukt mycket. speciellt när man har massa kul att se fram emot! som det ser ut nu blir det en vecka i värmen i slutet av augusti! kanske med mathilda och johan dessutom. huuuur kul?!

aja hade inget mer jag ville säga tror jag? förutom att det är sthlms-derby ikväll och jag känner mig lite pirrig. är helt jämt i inbödrdes möten den här säsongen, så kvällens match kommer verkligen avgöra vem som e bäst i stockholm. djurgården måste vinna, allvarligt! inte bara för att bevisa att vi e bäst i stan, utan också för att klättra upp från den hemska kvalserieplatsen vi hamnat på. sen på lördag väntar ett hett möte i coop arena. har bjudit med pappa som ett litet tack för allt han hjälpt till med i lägenheten, det e han verkligen värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela