nilssonjennipher

* give a little bit of your love tonight

Publicerad 2012-02-21 18:12:27 i VARDAG,



jag är verkligen rikskass på att uppdatera här. men ser inget kul med det längre, har knappt kvar några läsare heller så snart kanske jag ger upp det här med att blogga. vem vet. fast ibland e det rätt skönt att få skriva lite.

har haft en bra dag idag. solen har lyst. ätit sushi och tränat med finaste mathilda. ätit stuvade makaroner. druckit för mycket kaffe. snusat alldeles för mycket. fast förutom det har dagen varit jättefin. börjar få tillbaka lite energi igen, antar att det var vintermörkret som gjorde mig trött och less. är sugen att fota massa. vill att det ska bli 11 juni så jag får återvända till stadsviken och jobba hela sommare. längtar till utlandsresan. drömmer massa konstiga drömmar hela tiden, inatt blev jag skjuten och en gammal barndomskompis tog livet av sig? vars tusan kommer allt ifrån?! vaknade i panik och kunde inte somna om förrän typ en timme senare.

velar fram och tillbaka om jag ska gå ner till gymmet och träna en gång till, eller stanna hemma och se top model. eller se färjestad-djurgården. över och ut, puss!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-02-22 11:39:20

kul att du fått jobb till sommaren :)

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-02-22 11:43:34

vart ska du resa förresten?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela