nilssonjennipher

* och vi såg på dom unga och glömska

Publicerad 2012-02-23 21:43:00 i VARDAG,



- varit på malins pass idag, väldigt kul men blir arg på mig själv för att jag är så fruktansvärt kass! förstår inte varför min hjärna ska ha så svårt att koppla ihop armar med ben haha.

- ikväll fick djurgården äntligen inkassera 3 underbara och minst sagt viktiga poäng! fick lite hopp igen.

- mejlat ut ett spännande mejl tidigare idag, men det får vara en liten hemliz än så länge.

- pillat ihop en ny design. insåg efteråt att jag valt en hemsk bild där jag ser lite efterbliven ut. men den får duga ett tag

- önskar att BB kunde sändas lite tidigare, blir sjukt trött varje kväll när klockan närmar sig 10 snåret. som värsta pensionären.

- imorgon är det fredag och jag ska spendera den med malin och elina. sen blir vi bjudna på middag i töre. ska sova där också, mys! väldigt länge sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela