nilssonjennipher

* om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

Publicerad 2012-02-17 13:42:55 i VARDAG,



den enda nackdelen med att våren börjar vara på väg är när solen lyser in genom fönstren ser man exakt ALLA dammdussar och allt katthår. får lite panik när jag ser allt. speciellt med tanke på min allergi, inte konstigt jag känt av allergin mer dom senaste dagarna haha. dammsög och städade ordentligt för en vecka sen och redan nu är allt stökigt igen. ååååh. så nu har jag kört ett rejs med dammsugen, var tvungen att ta en paus efter att ha dammsugit soffan. haha så himla jobbigt, nästan som ett träningspass.

känns förresten extra härligt med fredag idag. varför vet jag inte riktigt? har bara en mysig känsla i magen idag. detta trots derbyförlusten igår.... orkar inte ens tänka på skiten. har kommit fram till att hockey suger (nej.. egentligen inte). men iallafall nu när det inte går så värst vidare bra för mina älskade. nåja, imorgon får jag ju se dom live! vilket ju alltid är positivt.

ikväll kommer det hit några underbara människor. ska spela spel och kanske dricka ett vinglas, bara för att njuta av livet liksom. shit, vars kommer min postivism ifrån?! ajja nu måste jag fortsätta städa. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela