nilssonjennipher

* om vingarna bär

Publicerad 2012-02-29 12:38:43 i VARDAG,

fick veta våra kommande praktikplatser igår. hamnade i piteå båda två. alltså totalt 8 veckor. typ 12 mil om dagen i 40 dagar. räknade ut att det kommer kosta ca 5000 kr. blev så arg att jag slog näven i bordet. hatar LTU. världens sämsta skola. tycker synd om oss som pluggar där. skitdåligt. ingen ersättning får man heller (ja typ 10 kr) så orättvist att vissa lyckas hamna i luleå VARJE praktik. hur bär dom sig åt när dom planerar? tänker dom "åh jennipher jaa hon kanske bor i piteå" eftersom jag varit där nu alla gånger???? men då ska jag tala om för er LTU att jag INTE bor i piteå. får ångest när jag tänker på nästa års 10 veckors. kommer garrant hamna i piteå. är mentalt förberedd på det

MVH en arg tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela