nilssonjennipher

* dreams, that's where I have to go to see you beautiful face

Publicerad 2012-02-14 13:29:24 i VARDAG,



idag är det alla ♥-dag, om ni möjligtvis kunnat missa det. har hunnit vara och skrivit en tenta imorse, tror inte jag klarar den. kändes rätt okej till en början men frågorna på slutet fick jag mer eller mindre chansa på. så har liksom ställt in mig på omtenta så man slipper bli så besviken. får ju dock skylla mig själv som började plugga ordentligt igår. smart tjej!!!

hunnit gå ner på stan en snabbis och köpt en liten present till min hjärtevän. inget märkvärdigt men kul att kunna visa lite extra hur mycket man tycker om honom liksom. vet inte om vi ska hitta på nåt speciellt ikväll, kanske ta hem nån god mat och bara mysa på. låter väl inte helt fel.

var och tränade igår, körde 40 minuter kondition. hade inte ens någon musik med mig men ändå gick det sjukt lätt! underbar känsla. kanske man skulle byta om och gå ner till inpuns och köra ett litet pass idag också.. eller ligga kvar här i soffan och mysa med charlie..... svårt val

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-02-14 17:04:37

Glad alla hjärtans!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela