nilssonjennipher

* somebody that I used to know

Publicerad 2012-01-29 17:25:03 i VARDAG,

hade en riktigt trevlig kväll igår. maten blev sjukt god! hemmagjord pizza e så mycket godare än dom man köper. spelade spel & drack lite vin. tänkte gå ut en sväng också men det var så lång kö så istället blev det chili cheese på max och sen hem till sängen. skönt att vakna upp och känna sig pigg å fräsch.

haft en slödag idag. legat på soffan och sett film, såg colombiana. inte min vanliga typ av film men den kan jag verkligen rekommendera! väldigt bra. nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi till johanna och danne. ska äntligen få klippa mig, vilket behövs big time! i veckan ska vi experimentera lite med mitt hår. tänker försöka bli lite ljusare. spännande spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela