nilssonjennipher

* because they know it's showtime

Publicerad 2012-03-05 11:33:57 i VARDAG,

shit vad helgerna går fort nu för tiden! galet. hade iallfall en grym lördagskväll med två fina flickor vid namn elina och malin. lagade en asgod thaigryta till middag. drack massa vin hos elina, skulle gå ut på stuk men kön var galet lång så vi sket i det och åkte till allstar istället. hade askul! fick eventuellt i mig lite för mycket av det goda vilket ledde till att jag ramlade påväg hem. slog mig som fan, ett skrapsår på knät och en knoge plus en svullen och blå höft + armbåge. så himla klantigt haha



vaknade halv 7 (!!!!) på söndag och kunde omöjligt somna om. hann städa, tvätta två maskiner och renbädda sängen innan andreas äntligen kom hem! såg BB och bara kramades hela kvällen. skönt att han e hemma igen. sjukt att man hinner börja sakna han efter bara två dagar. min snuttis

idag har jag tagit lite sovmorgon. vaknade halv 10 och sen dess har jag hunnit käka frulle och börjat med en hemtenta. så skönt att få vara hemma och plugga istället för att ha massa föreläsningar/seminarier på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela