nilssonjennipher

* but you're not gonna break my soul

Publicerad 2012-03-16 13:22:41 i VARDAG,



håller seriöst på att få ett psykiskt sammanbrott. jag. orkar. inte. är så sjukt stökigt och snuskigt här hemma så vet inte vars jag ska ta vägen. vill helst av allt lägga mig på golvet och självdö. alternativt skrika allt jag kan och sen gråta en skvätt. (okej jag kanske överdriver liiite). är bara allt detta katthår som gör mig GALEN. drar mig i håret av ilska. det ser ut som en mindre byggarbetsplats i hallen eftersom ante valde att börja (och inte avsluta) ett litet projekt igårkväll. är så irriterad. vet att jag måste städa eftersom vi får massa folk på besök ikväll. VET BARA INTE VARS TUSAN JAG SKA BÖRJA. känns som ett evighetsarbete. och handla måste jag också hinna med. sablar. hatar att stressa. hatar att vara uppjagad och arg. måste lugna mig lite och sen ta tag i detta elände. över och ut.

(ps. ikväll ska vi inviga grillen för i år. ska även basta. och dricka alkohol. med världens finaste människor. puss. ds)

(ps. nr2. syrran är hemma i helgen. har saknat henne. ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela