nilssonjennipher

* här glider kingen in

Publicerad 2012-03-15 10:01:54 i VARDAG,

var till matilda och johan igår. blev bjudna på världens godaste kladdkaka, insåg hur mycket jag suger på att baka. varje gång jag försöker göra en kladdis slutar det med att den blir lika torr som gammalt bröd. kollade på resor och nu har vi bestämt oss för vart det blir och när. ska snart boka! känns så himla kul! jobbigt att det är så länge kvar bara... kommer längta varje dag tills vi sitter på planet och är påväg!

ikväll börjar helvetet. har en obehaglig känsla i kroppen. första matchen mot rögle hemma på hovet. måste se matchen fast är så nervös att jag inte vet om jag törs. hemska sport! lovar att den kommer ge mig en hjärtinfarkt en vacker dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela