nilssonjennipher

* I'm with my friends, let the party begin

Publicerad 2012-03-03 09:43:11 i VARDAG,

image description

GODMORGON! är på betydligt bättre humör idag. redan nervös inför kvällens match. måste verkligen bli vinst! aja filmen igår var riktigt bra. trots att jag inte riktigt greppade handlingen? alltså fattade inte riktigt vad den handlade om egentligen. fast persbrant är ju grym skådis så. en av mina biovänner tyckte inte riktigt filmen var så intressant, fick väcka henne flera gånger. haha nämner inga namn.....

vaknat av mig själv redan klockan 8 och ändå somnade jag typ halv 2? har riktigt svårt att sova ensam. drömt massa mardrömar (som vanligt) borde nästan söka hjälp för så ofta som jag drömmer att jag blir skjuten/rånad/dödad/våldtagen kan inte vara normalt. sjukt jobbigt att vakna mitt i natten i panik för drömmarna är så himla verkliga.

har ätit frukost och druckit morgonkaffe, hunnit kladda på mig ett ansikte. ska till kalix senare och heja fram ante och danne. ska bli så kul att se ante spela hockey igen! måste vara ett år sen sist. och sen ska jag och elina ut på en prommis innan vi börjar med middagen. ska bjuda på nån god veggierätt! mums filibabaaa.

över och ut, pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela