nilssonjennipher

* take me to the clouds above

Publicerad 2012-03-02 09:49:59 i VARDAG,

trots att det är fredag, solen skiner och jag är ledig så känner jag mig typ deppig idag. djurgården förlorade igår, mot timrå. dock efter förlängning, men ändå så sjukt jobbigt. två små ynka matcher kvar och nu är slutspelet omöjligt (om djurgården inte snyggar till sin +/- REJÄLT) och vinner båda matcherna samtidigt som dom andra lagen i slutspelsstriden förlorar. känner mig så ledsen. kvalserie?! sveriges största klubb ska inte ens behöva fundera på kvalserie. känns så orättvist på nåt sätt. aja blir det kval så blir det.

tänker inte vara en så dålig förlorare som jag brukar utan istället bjuder jag på detta;
grattis till seriesegern luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela