nilssonjennipher

* they'll never know

Publicerad 2012-03-08 13:53:07 i VARDAG,

ja jag vet att min blogg är astråkig. har inget att skriva. händer ingenting om dagarna. är så trött på att vara ledig hela tiden. finns inget att göra. dör. alla jobbar eller har praktik. och här sitter jag dag ut och dag in. vaknar astidigt vilket inte gör saken bättre. dagarna är så långa. pluggar lite. tränar lite. städar lite. ser på tv lite. sitter vid datorn lite. stör mig på mig själv som börjat sätta "as" framför allt. sjukt töntigt. försöker sluta. assvårt. ser ni! jag gjorde det igen. pratar med mig själv. pratar med katterna. tror min hjärna håller på att torka ut av tristess. behöver nåt att göra. typ ett jobb. fast ändå inte. är typ för lat för att jobba. kanske borde sluta nu. men har ju liksom inget bättre för mig. ja. jag är konstig. hejdå.

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-03-11 07:50:33

Kom till oss! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela