nilssonjennipher

* vi höll om varann och sa inatt så är det du och jag

Publicerad 2012-05-08 20:31:16 i VARDAG,

halloj i lingonskogen. har praktik nu mest hela tiden. jobbat hela helgen men hann ändå med en utgång med några favoriter i fredags. mådde inte ens lite dåligt under lördagen. lite det som är mitt problem. älskar att festa, har alltid så sjukt kul, och blir typ aldrig bakis heller. ser liksom inga konsekvenser med att dricka varje helg hehe. när ska man lessna? tur man är ung iallafall

trivs asbra på praktiken iallafall! får göra en massa saker varje dag och he är ju bra. hur ska man annars bli en bra syrra om man inte får träna. har dock panik eftersom jag inte ens börjat med rapporten vi ska skriva. som vanligt. börjar alltid försent och får alltid så mycket ångest. så himla typiskt mig

JUSTJA. igår gjorde jag min andra tatuering! eftersom den första inte gjorde nåt ont alls kändes det chill när jag la mig. gjorde asont i början. tänkte att nä nu reser jag mig och går härifrån med en halvfärdig tatuering. bet ihop och efter typ en timme hade det slutat göra ont. men sen.... när han skulle göra "mitten" så trodde jag faktiskt jag skulle dö litegrann. fick till å med bedövning haha. så mesigt. men nu sitter den på plats och jag är minst sagt nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela