nilssonjennipher

* you're from the 70's but I'm a 90's bitch

Publicerad 2012-10-01 12:11:53 i VARDAG,

vart ner till umeå och hälsat på syrran å emil i helgen. var och såg hypnotisören i fredags, så sjuukt bra!! har börjat läsa boken för rätt länge sen, och trodde typ att jag läst åtminstonde halva men när det gått typ 10 minuter av filmen insåg jag att jag inte kan ha läst mer än ett kapitel haha. tyckte iallafall den var grym, hört dom som läst boken också som inte tyckte den var lika bra. men så är det ju typ alltid om man läst boken före, man blir alltid besviken när man ser filmen sen.hunnit vara i  stallet också, shoppat lite å slutligen en utgång. riktigt kul. inte lika kul att köra bil ensam upp sen på söndagen lite bakfull å jävlig haha.
 
å på morgon har jag vart och skrivit tenta. som vanligt efter känner man ångest för att man aldrig pluggar tillräckligt. känns som att det kan gå lite hur som helst, antingen får jag precis så mycket poäng för godkänt eller så är jag nåt poäng ifrån. typ som det alltid känns med andra ord haha.
 
vill träna men har fortfarande ont i halsen, snorar å dessutom lite hosta. så får kanske vila nån dag till. känner att det behövs tränas efter helgen. men men vad göra liksom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela